DE ESSENTIE VAN GASTVRIJHEID

Datum: Dinsdag 27 september 2022

Duur: 1-daagse voor iedereen die in 1 dag een grote stap wil maken in zijn of haar bejegening en hieraan leiding wil geven

Groepsgrootte: max. 10 deelnemers

Locatie: Amersfoort, aanvang 9.30 uur

Investering: 397,- excl. BTW, incl. arrangementskosten. 
Elke 2e deelnmer voor 75%. Voor organisaties met 4 of meer aanmeldingen 247,- per persoon.

Nieuw zie ook Groeien in Gastvrijheid

Doel
Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.

Inhoud

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • De 7 stappen van gastgerichtheid volgens Fred Lee
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie

Doelgroep
Voor teamleiders, leidinggevenden, managers en alle medewerkers met een gastvrije rol van zorgverlenende organisaties zoals horeca, recreatie, zorgcentra, verpleegtehuizen en dienstverlenende organisaties zoals adviesbureaus, financiële instellingen, voor teamleiders en ondernemers die gastvijheid op de kaart willen hebben staan.

Effecten

  • Direct toepasbare gastvrijheidsinzichten op gebied van gedrag, woordkeuze en houding
  • Praktische leiderschapstips hoe gastvrijheid in te bedden
  • Professionele "gastgerichte medewerkers"
  • Imago plus van de organisatie
  • Arbeidsplezier neemt toe
  • Een energiegevende organisatie (of team) met aantrekkingskracht
  • Meer tevreden patiënten en bezoekers

Bijzonderheden
Praktische vertaalslag gebaseerd op de bewezen gastvrijheidsprincipes aangevuld met principes van Fred Lee. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en met ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid kan verbeteren.

De dag reikt praktische handvatten aan om uw gastvrijheid te vergroten en handvatten aan hoe hieraan leiding te geven en hoe dit te faciliteren. U groeit in uw gastvrijheid en in uw leiderschap.

Wilt u zich inschrijven voor deze training of wilt u meer informatie over deze training? Vul dat het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op!

4Human HORECATrainingen, info@horecatrainingen.nl, +31(0) 85 87 688 32
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin